sobota, 5 kwietnia 2014

Pasta z tuńczyka z ziarnami

Czas przed Wielkanocą to okres, kiedy jemy o wiele więcej ryb niż w pozostała część roku. Od poniedziałku miałam smaka na kanapkę z pastą z wędzonej makreli. Tak wiec, wstałam dziś rano i czym prędzej pobiegłam do sklepu po rybę. Nie da się opisać, jak wielkie było moje rozczarowanie, kiedy pobliski sklep rybny był zamknięty "z powodu urlopu". Mieszkam w miejscu gdzie sklepy prowadzone są od lat przez właścicieli i takie przerwy z powodu urlopu lub choroby nie są niczym zaskakującym. Mnie jednak ta informacja dziś zaskoczyła. Trudno, będę musiała się zadowolić tuńczykiem z puszki.





Składniki:
  • puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
  • 2 łyżki kukurydzy
  • pół czerwonej cebuli,
  • kilka gałązek szczypiorku,
  • łyżka majonezu
  • 2 łyżki uprażonych ziaren słonecznika
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • sól i pieprz świeżo mielony

Przygotowanie:

 Z tuńczyka odlewam zalewę i rozdrabniam go widelcem. Cebulę i szczypiorek drobno siekam i dodaję do tuńczyka. Dokładam kukurydze i majonez. Przyprawiam do smaku i delikatnie mieszam. Po wierzchu posypuję ziarnami. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cukinia 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...