niedziela, 23 lutego 2014

Kurczak po wiejsku

Po leniwym śniadaniu przyszła pora na obiad. Konkretny i pyszny w sam raz na taki pochmurny i mglisty dzień. Choć ostatnio moje rozkojarzenie sięga zenitu udało mi się dziś nic nie przypalić, nie wylać ani nie stłuc. Jestem pełna podziwu dla dzisiejszego dnia. Dodatkowo humor poprawia mi widok pięknych kwiatów. Pojawiające się na każdym rogu straganiki ze stertą wielobarwnych pęków tulipanów, żółtych żonkili a także bazi przypominają mi wiosna zbliża się wielkimi krokami...:DDDD







Składniki:
  • podwójna pierś z kurczaka
  • 150 g wiejskiej kiełbasy
  • 2 cebule
  • 2 marchewki
  • pieprz ziołowy
  • papryka słodka
  • sól
  • pieprz
  • kostka rosołowa z kurczaka
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • olej do smażenia
  • 1,5 łyżki mąki pszennej
Przygotowanie:
Kurczaka kroję w kostkę przyprawiam i odstawiam min na 30 min.  Kiełbasę kroję w kostkę, marchew w plastry, cebulę w piórka. Do wrzątku wrzucam kostkę rosołowa. NA rozgrzany olej wrzucam kurczaka i podsmażam na złoty kolor. Przekładam kurczaka do wrzątku i gotuję na małym ogniu. Następnie podsmażam kiełbasę a potem cebulę z marchewka. Wszystko dodaje do wrzątku i gotuję ok. 25 min.  Dodaję koncentrat pomidorowy i przyprawiam do smaku. Na patelni po smażeniu robię zasmażkę z mąki i dodaję do sosu. Gotuję jeszcze ok. 3 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cukinia 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...